Voorwaarden

Grading & kwaliteit

Wij classificeren de gebroken schermen in 4 gradaties.

A: LCD schermen moeten origineel en werkend zijn. Geen dode pixels, werkende touch, geen backlight problemen
OLED schermen moeten origineel en werkend zijn. Werkende touch en geen schaduw in het scherm

B: LCD schermen moeten origineel en werkend zijn. 1 dode pixel, werkende touch, kleine backlight problemen
OLED schermen moeten origineel en werkend zijn. Werkende touch en hele lichte schaduw in het scherm

C: LCD schermen moeten origineel en werkend zijn. 2 of meer dode pixels, werkende touch, kleine backlight problemen, lichte kleurafwijkingen
OLED schermen moeten origineel en werkend zijn. Werkende touch en zichtbare schaduw in het scherm

D: LCD schermen moeten origineel en werkend zijn. 2 of meer dode pixels, touch problemen, kleine backlight problemen, lichte kleurafwijkingen
OLED schermen moeten origineel en werkend zijn. Problemen met 3D touch  en overmatige schaduw in het scherm

!: Schermen die niet voldoen aan bovenstaande critera zijn volledig gebroken schermen met gebroken flex kabels, copy schermen, OLED schermen met zwarte vlekken en lijnen.

Verpakken en verzenden

  • Zorg ervoor dat de schermen in bundels van maximaal 5 stuks verpakt worden en het liefst in noppenfolie verpakt zijn
  • Zorg ervoor dat de flexkabels niet ernstig bekneld komen te zitten om scheuren te voorkomen
  • Print het aanmeldformulier uit en voeg dit ingevuld en ondertekend toe aan uw zending
  • Wanneer u zorgt voor een goede manier van verpakken (alsof het nieuwe schermen zijn) dan komt dit ten goede aan de opbrengst.
  • Wanneer u ons 25 schermen of meer per zending stuurt dan betalen wij de door u gemaakte verzendkosten terug.

Testresultaten, rapportage en betalingen

  • Wanneer u een batch defecte schermen bij ons aanmeld en aanlevert, dan gaat u automatisch akkoord met deze opkoop voorwaarden
  • Wij keren alleen het bedrag uit van de voor die week geldende prijzen. Stuurt u in week 14 ons een zending op dat betalen de prijzen van week 14 uit.
  • Om ons proces snel en efficiënt te houden, sturen wij nooit schermen retour nadat ze door ons zijn beoordeeld. Na beoordeling sturen we altijd een testrapport met het uitkeringsbedrag. We wachten nooit op een akkoord op dit test rapport. U bent immers niet voor niks met de beste in zee gegaan en u krijgt altijd de best mogelijke vergoedingen bij Brokenscreens.nl.
  • Voor uitkering van het bedrag dient U wel binnen 10 werkdagen na ontvangst van het testrapport ons een factuur te sturen inclusief de BTW. Dat kan via info@Brokenscreens.nl. Wij betalen nooit contant uit. Let op: Indien u na ontvangst van onze rapportage en ondanks herinnering onzerzijds blijft verzaken om deze factuur ter uitbetaling naar ons te sturen zal – na een periode van 180 dagen na het versturen van ons testrapport, uw claim op uitbetaling van deze zending komen te vervallen.